باربری جنت آباد مرکزی | خدمات تخصصی باربری | حمل ویژه اثاثیه

باربری جنت آباد مرکزی به عنوان یک باربری مطمئن در تهران آماده می باشد تا خدمات متنوع خود را در زمینه ی حمل بار و جابجایی انواع اثاثیه به مشتریان خود ارائه نماید.

22373546

44846592

هر فردی در طول سال برای یک بار هم که شده به خدمات حمل و نقل و جابجایی اثاثیه و لوازم نیاز پیدا می کند به همین دلیل کار باربری یکی از مهم ترین حرفه هایی می باشد که باید در انتخاب شرکت مناسب دقت داشته باشید تا در کنار ارائه ی خدمات باکیفیت با استفاده از بهترین روش های روز دنیا و همچنین بهترین تجهیزات و حرفه ای ترین افراد کار اثاث کشی را برای شما انجام دهند.

باربری تهرانسرباربری جنت آباد مرکزی در تهران تمامی فعالیت های خود را تحت نظارت شرکت باربری آسایش بار انجام می دهد و به همین دلیل به عنوان یک باربری مشهور در محبوب در این منطقه شناخته شده است. در صورتی که نیاز به حمل بار جهیزیه، اثاثیه منزل، مغازه، فروشگاه و…… را دارید می توانید با باربری جنت آباد مرکزی تماس حاصل نمایید تا بهترین و باکیفیت ترین خدمات را به شما عزیزان ارائه دهد.

26654438

88553942

مهم ترین بخش و مرحله در اثاث کشی

شاید با دیدن این عنوان این سوال را از خودتان بپرسید که مهم ترین بخش در یک اثاث کشی کدام بخش می باشد باتوجه به سابقه و تجربه ای که در طول سال ها فعالیت خود به دست آوردیم باید بگوییم که مهم ترین بخش در یک اثاث کشی و جابجایی مرحله ی بسته بندی می باشد.

باربری تهرانسرچنانچه این مرحله به درستی انجام نشود در حین مسیر جابجایی و در زمان تخلیه ی بار امکان دارد مشکلات و آسیب های جبران ناپذیری برای وسایل شما پیش بیاید. به همین دلیل باربری و اتوبار جنت آباد مرکزی در تهران آماده می باشد تا از جدیدترین روش های روز دنیا مانند روش های بسته بندی اروپایی کار بسته بندی را برای مشتریان خود انجام دهد.

66525630

22373546

شما می توانید عملیات بخش بسته بندی اثاثیه را به پرسنل خانم باربری جنت آباد مرکزی بسپارید چون خانم ها در انجام این کار دقت و حوصله ی بیشتری به خرج می دهند. باربری ما در تهران با استفاده از تجهیزات بسته بندی باکیفیت که شامل فوم، نایلون، مشما، چسب، کارتن و….. می شود آماده می باشند تا کار بسته بندی را برای شما عزیزان انجام دهند.

باربری تهرانسر برخی از باربری ها هستند که به دلایل مختلفی از جمله صرفه جویی در هزینه های اضافی از یک کارتن و جعبه برای چندین بار به دفعات برای بسته بندی اثاثیه استفاده می کنند اما باربری ما با استفاده از جعبه ها و کارتن های کاملا تازه و باکیفیت اماده می باشد تا بسته بندی را برای شما عزیزان انجام دهد.

باتوجه به تفکیک پذیری و جداسازی اثاثیه کار بسته بندی انجام می شود به عنوان مثال بسته بندی وسایلی مانند کریستال و شیشه در یک گروه و بسته بندی وسایل و اثاثیه ای مانند مبلمان، بوفه، میز نهارخوری و…… در یک گروه انجام می شود. همچنین بسته بندی لباس های شما در کارتن های رگال دار انجام می شود و بسته بندی موادغذایی فاسدشدنی نیز در جعبه ها و کارتن های مخصوص انجام می شود.

26654438

88553942

انتخاب ماشین حمل بار مناسب

یکی از مراحلی که پس از بسته بندی باید به درستی انتخاب شود مرحله ی تعیین ماشین حمل بار می باشد باربری جنت آباد مرکزی افتخار دارد که از بزرگ ترین ماشین های حمل بار که شامل کامیون، خاور و….. را تا کوچک ترین آن ها که شامل وانت بار، نیسان بار و….. می باشد را جهت حمل اثاثیه در اختیار مشتریان خود قرار دهد. در صورتی که مقدار وسایل کمی برای جابجایی دارید که فکر می کنید وزن زیادی ندارد و لازم به فضای زیادی ندارد می توانید از سرویس وانت تلفنی جنت آباد مرکزی استفاده کنید.

باربری تهرانسرخیالتان از بابت ماشین های موجود در باربری جنت آباد مرکزی راحت باشد تمامی خودروهای موجود در باربری ما به صورت مرتب و روزانه بررسی می شوند و در صورت مشاهده ی هرگونه نقص و عیب و یا مشکل از حرکت دادن آن ها جلوگیری خواهد شد. رانندگان حاضر در باربری و اتوبار جنت آباد مرکزی از بهترین و حرفه ای ترین رانندگان می باشند که باتوجه به سابقه و تجربه ای که در این زمینه دارند همیشه بهترین مسیر و مطمئن ترین جاده ها را جهت حمل بار انتخاب می کنند.

22373546

44846592

امکان حمل بار به شهرستان 

برخی از مشتریان ما به محض تماس با شرکت باربری آسایش بار این سوال را از ما دارند که آیا باربری شما کار حمل بار و اثاث کشی به شهرستان را هم انجام می دهد یا خیر که در جواب باید بگوییم که بله باربری جنت آباد مرکزی آماده می باشد تا هر نوع وسیله و اثاثیه ای را به شهرستان های مختلف جابجا نماید.

باربری تهرانسر امکان دارد شما به دلایل مختلفی از جمله انتقالی از یک شهر به شهر دیگری مجبور شوید که از تهران به یک شهرستان دیگر بروید به همین دلیل نیاز به یک باربری مطمئن دارید تا به صورت حرفه ای و مطمئن این کار را برای شما انجام دهد باربری جنت آباد مرکزی یک انتخاب درست می باشد.

سایر خدمات باربری جنت آباد مرکزی

باربری جنت آباد مرکزی در تهران خدمات بسیار زیادی را به مشتریان خود ارائه داده است که از جمله ی آن ها می توانیم به ارائه ی بیمه نامه اشاره داشته باشیم با در دست داشتن بیمه نامه شما می توانید در صورت بروز هرگونه حادثه، مشکل و یا پیش آمدی خسارت را از بیمه به صورت کامل دریافت نمایید.

66525630

22373546

یکی دیگر از ویژگی ها یا بهتر است بگوییم که یکی دیگر از خدمات ارائه شده توسط باربری و اتوبار جنت آباد مرکزی ارائه ی تخفیفات 25% به مشتریان می باشد شاید با دیدن این بخش تعجب کنید و شاید هم خوشحال شوید بله درست متوجه شدید باربری جنت آباد در تهران با ارائه ی تخفیفات به تمامی مشتریان خود باعث شده است تا عملیات اثاث کشی با قیمت بسیار مناسبی انجام شود به همین دلیل است که باربری جنت آباد به عنوان یک باربری ارزان در تهران شناخته شده است.

باربری تهرانسرشما می توانید در صورت ناراضی بودن از خدمات ارائه شده توسط باربری جنت آباد مرکزی و یا بروز مشکل و یا اتفاقی در مرحله اول با بخش مدیریت شرکت باربری آسایش بار تماس حاصل نمایید و شکایت خود را مطرح نمایید و اگر پاسخ و یا نتیجه ای دریافت نکردید می توانید از طریق اتحادیه باربری پیگیر شکایت خود شوید تمامی فعالیت های انجام شده در این باربری تحت نظارت اتحادیه باربری در تهران می باشد.

باربری تهرانسردر صورت داشتن هرگونه سوال، نظر، انتقاد، پیشنهاد و یا مشکلی می توانید با شماره تلفن های موجود بر روی وب سایت تماس حاصل نمایید و با مشاوره با کارشناسان حاضر در باربری جنت آباد مرکزی سوالات و نظرات خود را مطرح نمایید کارشناسان ما به صورت 24 ساعته آماده ی پاسخگویی به شما عزیزان می باشند.